piatok 13. septembra 2013

Prebeh Kvačianskou dolinou - Mlyny Oblazy foto a video

Môj cieľ - Mlyn Kvačany Oblazy
 Minulú sobotu som bol na jednej motoakcii, ale myslel som aj na tréning, v sobotu podvečer som si prebehol Kvačianskou dolinou. Vybiehal som priamo z kempu Villa Betula, kde bola akcia, bežal asfaltom do Kvačian až na koniec dediny a potom lesnou cestou až hore.


Od Kvačian začal lesný chodník, ktorý postupne dosť strmo stúpal. Prekvapilo ma ako dobre sa mi tie kopce bežali. Niektoré úseky naozaj strmé. Obiehal som nielen chodcov ale aj cyklistu. Ono sa to nezdá ale stúpanie bolo slušné. V závere doliny som zbehol dole k Mlynom - Oblazy. Čas 1h 2min.

S bežeckou fľašou, posledný návštevník tohto dňa, krása
V ten istý deň som na Mlyne už raz bol, doobedu na motorke + chôdza. Spravil som pár fotiek a krátke video.



 


Je to naozaj krásne miesto. Zdržal som sa tam len pár minút a dal sa na beh späť. Beh som si užíval nesledoval žiadne tempo ani cieľ, bezalo sa mi krásne. V kempe som mal v nohách 18km. Žiaľ sprchy kapacitne nestíhaly a kým som sa dostal na rady pravdepodobne som v chladnom večernom počasí nachladol. To ma stálo liečenie celý nasledujúci týždeň. Aj tak to ale neľutujem.






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára